Remiza.com.pl / Nasze działy / Aktualności / Lębork - wypadek na motorze

Lębork - wypadek na motorze

2009-05-09, o 20:38 - MAcroManiak, czytany 27147 razy.

Lębork - wypadek na motorze

Kolejny wypadek z udziałem motocyklisty miał miejsce w godzinach wieczornych (około 20:00) na drodze łączącej Lębork z Mostami. Z powodu prac prowadzonych przez policję na tym odcinku drogi ruch pojazdów był wstrzymany do godziny 22:00 (blokada rozpoczęta o 21:00).

Na razie zbyt prędko aby podać więcej informacji na temat tego wypadku, wiadomo jednak, że kierujący pojazdem natychmiast został przewieziony do lęborskiego szpitala.

Uaktualnienie: według naszych informacji, 21-letni kierowca motocykla, pomimo bardzo szybkiej reakcji lęborskich służb ratowniczych - nie przeżył.

Zespół Polskiego Serwisu Pożarniczego składa szczere kondolencje rodzinie i bliskim zmarłego.

 

Reklama

sponsora
GEOlokalizator
Przełącz w tryb
GEOlokalizatora
Lębork - wypadek na motorze
Lębork - wypadek na motorze
Lębork - wypadek na motorze
Lębork - wypadek na motorze
Lębork - wypadek na motorze
Lębork - wypadek na motorze
Lębork - wypadek na motorze
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#1 | 2009-05-09, o 22:18
Zaraz przed znakiem "Koniec terenu zabudowanego", ale zdaje się, że tam jest ograniczenie do 70 kmph (sprawdzę jutro). Wg wciąż niepotwierdzonych informacji, jakimi dysponuję motocyklista niestety nie żyje... Oby to się nie potwierdziło... :(
kierowcaona
kierowcaona

Komentarzy: 7
#2 | 2009-05-09, o 22:31
niestety mnie tez doszly takie sluchy :( taki fajny chopak ...... mam nadzieje ze to tylko plotka :(
kierowcaona
kierowcaona

Komentarzy: 7
#3 | 2009-05-09, o 22:36
kondolencje rodzinie i wszystkim znajomym :(
Kuba998
Kuba998

Komentarzy: 15
#4 | 2009-05-10, o 0:33
tyminho zgadza się po wyjeździe z terenu zabudowanego jest ograniczenie do 70 aż do kolejnego terenu zabudowanego (Mosty)
sebolekosa
sebolekosa

Komentarzy: 6
#5 | 2009-05-10, o 8:04
również z tego co wiem, o godzinie około 22:30 motocyklista już nie żył. . .:( [*]
MateuszLBK
MateuszLBK

Komentarzy: 36
#6 | 2009-05-10, o 10:03
jestem ciekawy jaka była prędkość tego motocyklisty... to jest bardzo "ładny" zjazd i kusi dużą prędkością, jeżeli tak było w tym przypadku to duże szczęście, że nie uczestniczyły w tym osoby postronne. Poczekajmy na ustalenia Policji.
calineczkaa
calineczkaa

Komentarzy: 15
#7 | 2009-05-10, o 11:04
Jacek [*][*][*] :(((
Nikoś
Nikoś

Komentarzy: 1
#8 | 2009-05-10, o 11:55
no niestety plotka sie potwierdziła chłopak nie żyje :(
czko44
czko44

Komentarzy: 5
#9 | 2009-05-10, o 12:17
Nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze jest tam błąd w oznakowaniu. Ograniczenie do 70 jest przed znakiem koniec terenu zabudowanego. Dlatego tez między Lęborkiem a Mostami jest 90 km/k
Roland
Roland

Komentarzy: 1
#10 | 2009-05-10, o 13:21
Wyrazy glebokiego wspolczucia sklada Roland z rodzina.
moniastella
moniastella

Komentarzy: 3
#11 | 2009-05-10, o 13:34
[*]kondolencje dla rodziny...;(;( spieszmy sie kochac ludzi bo tak szybko z glupoty odchodza... Jacek...!!!!!!;(;(;(;(;(
gacek
gacek

Komentarzy: 2
#12 | 2009-05-10, o 15:14
Wyrazy współczucia dla rodziny,straszna tragedia. Myślę jednak, że szukanie przyczyny wypadku w nadmiernej prędkości jest błędne, zauważcie jakie tam są koleiny, nawet jadąc w tym miejscu rowerem można nad nim stracić panowanie.
Dziwi mnie też jeszcze jeden fakt,w artykule napisano, że wypadek miał miejsce około 20.00, a sam artykuł został dodany 18.38.
Jeszcze raz głębokie wyrazy współczucia dla rodziny, straszny żal :(
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#13 | 2009-05-10, o 16:12
"Nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze jest tam błąd w oznakowaniu. Ograniczenie do 70 jest przed znakiem koniec terenu zabudowanego. Dlatego tez między Lęborkiem a Mostami jest 90 km/k"
Racja, jest ograniczenie do 90 kmph, ale dopiero za znakiem "Koniec terenu zabudowanego". Na wcześniejszym odcinku ograniczenie wynosi 70 kmph.
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#14 | 2009-05-10, o 16:19
"Myślę jednak, że szukanie przyczyny wypadku w nadmiernej prędkości jest błędne, zauważcie jakie tam są koleiny, nawet jadąc w tym miejscu rowerem można nad nim stracić panowanie"
Prawda, nawierzchnia do niczego się nie nadaje. I właśnie z tego powodu niezwykle ważne jest dostosowanie prędkości... Stąd szukanie przyczyny w nadmiernej prędkości wydaje mi się słuszne. Tym bardziej, że niepotwierdzone informacje wykluczają udział osób trzecich w tym wypadku. Poza tym wiele do myślenia daje ogromny dystans dzielący miejsce wypadku od miejsca, w którym zatrzymał się motocykl...
wojtecki102
wojtecki102

Komentarzy: 1
#15 | 2009-05-10, o 18:02
Jestem zmotoryzowany i szanuje cykle.....Wyrazy współczucia dla rodziny
Nikt nie pomyślał ze może auto na trzeciego Jacka wyprzedzał i został muśnięty z przeciwka i wystarczy.Prawdę zabrał ze sobą.
czko44
czko44

Komentarzy: 5
#16 | 2009-05-10, o 18:46
Może ktoś kto decyduje o ustawieniu znaków, zwróci uwagę na to, że miedzy Lęborkiem a Mostami jest taka droga na której dopuszczalna prędkość 90 km/h, jest zbyt wysoka i o ile miejscowi wiedzą jak ta droga wygląda to przyjezdy może się przeliczyć. Może by postawić chociaż znak ostrzegawczy o A11 - nierówna droga, moim zdaniem powinno być tam ograniczenie do 50 km/h
gum88
gum88

Komentarzy: 2
#17 | 2009-05-10, o 18:57
jak czytam ta wiadomość to mnie przeraża ta wiadomość. "pomimo bardzo szybkiej reakcji lęborskich służb ratowniczych". karetka przyjechała dopiero po 10 min. czy to mozna zaliczyć do szybkiej reakcji?! jadąc normalnie ja droge ze szpitala do miejsca wypadku pokonałem w 3 min.
Mateusz
Mateusz

Komentarzy: 460
#18 | 2009-05-10, o 19:18
Weź pod uwagę to, że karetka pogotowia mogła być w całkiem innym miejscu niż w szpitalu - ona też jeździ ciągle na wezwania itp.
MateuszLBK
MateuszLBK

Komentarzy: 36
#19 | 2009-05-10, o 20:02
do "gum88": Teraz najlepiej zrzucić winę na pogotowie ? człowieku, nie bądź śmieszny. Jego zabiła głupota i prędkość.
Poza tym ruch nie był aż taki duży, i być może od wypadku do zgłoszenia upłynęła 1,2 albo 3 minuty ?
MateuszLBK
MateuszLBK

Komentarzy: 36
2009-05-10, o 20:02
Komentarz unieważniony przez autora.
lolo
lolo

Komentarzy: 1
#20 | 2009-05-10, o 20:02
rok temu jechałem tam rowerem na jeziora no i jak to z górki rozbujałem się gdy nagle wjechałem w koleine mało co nieleżałem na asfalcie moim zdaniem jest to wina drogi w tym miejscu
MateuszLBK
MateuszLBK

Komentarzy: 36
#21 | 2009-05-10, o 20:14
Ty "piękny lolo" ! Widzisz przed sobą dziurawy most na wysokości +- 5 m i przechodzisz przez niego, wpadasz w dziurę. Potem domagasz się odszkodowania, bo NIE ZAUWAŻYŁEŚ tej dziury? Masz jakieś dziwne rozumowanie. Jeżeli na drodze są koleiny, to wiadomo, że trzeba zwolnić a nie zapier******* jak szalony !!
Pati94
Pati94

Komentarzy: 1
#22 | 2009-05-10, o 20:19
[*] Jacuś,dlaczego akurat Ciebie musiało to spotkac, byłes dla nas taki dobry. Nigdy Cię nie zapomnimy :( Ogromne wyrazy współczuci rodzinie,a przedewszystkim rodzicom. Stracili jedyne dziecko. :( Nie zginaleś z głupoty, tak jak tamci sadzą. My wiemy ze byłeś najbardziej uważnym,a zarazwem ostroznym kierowcą motocykla jakiego znaliśmy. :(:(:(
megi
megi

Komentarzy: 1
#23 | 2009-05-10, o 22:29
[*] kondolencje dla rodziny!... Jacku [*] ;((( Nigdy nie zapomnę, byłeś naprawdę świetnym kumplem....trzymaj się tam...
sebolekosa
sebolekosa

Komentarzy: 6
#24 | 2009-05-10, o 22:49
Gacek, czas na serwerze rozni sie dwie godziny, ja dzisiaj wedlug serwera dodalem komentarz o 6:04 a tak naprawde o 8:04 teraz jak dodaje komentarz jest 22:56:)
gum88
gum88

Komentarzy: 2
#25 | 2009-05-10, o 22:52
do 'mateuszLBK". czy na pogotowiu mają tylko jedną karetke??? a czy jest to też normale żeby poszkodowanym z takiego wypadku rzucali jak workiem kartoflli.rozmawiałem z człwiekim, który bym przy Jacku w pierwszych minutach po zdarzeniu. był oburzony całą procedurą ratowaniu Jackowi życia. więc może się tak nie unoś. zachowujesz się tak jakby ci coś w życiu nie wyszło. Jacku, Spoczywaj w Pokoju. Mam nadzieje, że teraz jeździsz po prostych drogach, a nie po takich dziurawych jan tu na dole.
Mateusz
Mateusz

Komentarzy: 460
#26 | 2009-05-10, o 23:06
"gum88" - zawsze tak jest, że dla laików pewne procedury, czynności wykonywane przez ratowników wyglądają zbyt brutalnie. Zapewniam Cię, że wiedzą co robią - mało tego, z tego co mi wiadomo było ewidentne zagrożenie życia tzn, albo go uratujesz, albo nie - liczy się czas.

Po drugie - Lęborskie Pogotowie dysponuje paroma karetkami na której ratownicy mają specjalistyczny sprzęt - zdarza się jednak często, że wszystkie są zajęte - nic z tym nie zrobisz, życie jest życiem. Tak samo narzekacie na Policję, że długo się czeka - oni też mają pełne ręce roboty - zdziwiłbyś się ile.
kuzyn1987
kuzyn1987

Komentarzy: 47
#27 | 2009-05-10, o 23:34
dokładnie Mateusz z policją to jest aż przesada ale wracając do straży czytając na stronie np. tvn24 komentarze odnośnie pożaru w kamieniu pomorskim wszyscy widzą błąd strażaków ale nikt tak naprawdę nie wie o co kaman :/ (ok, nie na temat)
Ode mnie głębokie wyrazy współczucia dla rodziny Jacka (choć nie znałem motocyklisty) a po drugie czytając Wasze komentarze to uwierzcie, że te koleiny to jest jeszcze bajka!!! widziałem gorsze, tak głębokie, że samochody sportowe jakieś BM`eki itd. siadały na podwoziu to jest koleina.
Jeszcze raz kondolencje dla znajomych Jacka i rodziny!!!
PamelCia1994LBK
PamelCia1994LBK

Komentarzy: 2
#28 | 2009-05-11, o 7:31
PO co wy się tu kłucicie.... Zmarł bardzo miły człowiek a, wy się kłucicie!!!:/ Jesteście chorzy!!! Wyrazy współczucia dla rodziny.... JacUś....:(( Na zawsze!!!!
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#29 | 2009-05-11, o 8:00
wojtecki102 napisał:
"Wyrazy współczucia dla rodziny
Nikt nie pomyślał ze może auto na trzeciego Jacka wyprzedzał i został muśnięty z przeciwka i wystarczy.Prawdę zabrał ze sobą."
Prawda, że tylko Jacek byłby w stanie najlepiej opisać to, co się stało. Ale wszystko wskazuje, że pokonywał ten odcinek z prędkością, która wykluczała możliwość wyprzedzenia go...
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#30 | 2009-05-11, o 8:07
gum88 napisał:
"jak czytam ta wiadomość to mnie przeraża ta wiadomość. "pomimo bardzo szybkiej reakcji lęborskich służb ratowniczych". karetka przyjechała dopiero po 10 min. czy to mozna zaliczyć do szybkiej reakcji?! jadąc normalnie ja droge ze szpitala do miejsca wypadku pokonałem w 3 min."
Coś mi się zdaje, że trochę to krzywdzące dla pracowników OR. Po pierwsze, liczy się czas od przyjęcia zgłoszenia przez dyspozytora. Po drugie, (zgodnie z tym, co pisał Mateusz) karetki miały tego dnia, co robić...
A propos sposobu niesienia pomocy, mam pełne zaufanie do ekipy Pogotowia. Nieznajomość procedur niestety każe troszkę się miarkować w udzielaniu krytycznych komentarzy. Jasne, priorytetem jest ludzkie życie, więc trzeba ratownikom patrzeć na ręce. Ale zanim się bierzemy za krytykowanie, najpierw spróbujmy zrozumieć...
sekretarka
sekretarka

Komentarzy: 26
#31 | 2009-05-11, o 9:35
wszyscy czepiaja się predkosci !!!!motor i auto najlepiej wyjsc i popchac taka najlepsza byla by predkosc wtedy nikomu nic by sie niestało !!! on znał ta droge wiec mysle wiedzialile mozna ile nie !!! ale czasem głupota ludzka jest była i będzie a co do karetki to uznali ze do warzywka niema co sie śpieszyc
morok
morok

Komentarzy: 16
#32 | 2009-05-11, o 11:40
Co do karetek w Lęborku stacjonują 2 (karetki zespoły ratownictwa medycznego) 1karetka S-specjalistyczna z Lekarzem i ratownikami i 1 karetka P podstawowa z 2 ratownikami i kierowcą. Trzecia karetka całą dobe stacjonuje w Łebie P (2 ratownicy i kierowca). Tak wiec na powiat 65 tys to standard krajowy. Miała być 4 karetka z lekarzem w Lędzichowie ale NFZ nie dał kasy i w tym roku jeje nie bedzie.

Co do wypadku
Najprawdopodbniej obrażenia był tak wielkie ze 0 szans na przezycie. Nikt by nie uratował. Nawet jakby karetka zjawiłą sie 1 minute po.

Ratownik medyczny to bardzo młody zawód wielu brakuje doswiadczenia ale bądzmy dobrej myślli chłopaki się starają i chwała im za to.
moniastella
moniastella

Komentarzy: 3
#33 | 2009-05-11, o 13:50
Dajcie spokuj..!! teraz wasze klutnie juz nic nie pomoga..! Tylko Jacek wie jaka jest prawda i nikt wiecej jej nie zna... a to ze teraz tu sie wszyscy kluca nic dobrego jemu nie da...!!! wszyscy przezywamy to co sie stalo.. jesli oczywiscie ktos go dobrze znal.. albo byl kims bliskim..;(. a zreszta kazdy ma nauczke na przyszlosc... odszedl nasz najlepszy kolega, przyjaciel, spiewak, ii...spoczywaj w pokoju...;(;(;(;(;* jesli ktos bedzie wiedzial cos na temat pogrzebu to niech napisze...;(;(;(
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#34 | 2009-05-11, o 15:32
Co innego się kłócić, co innego dyskutować...
Nie można siedzieć cicho, bo wtedy śmierć tego człowieka będzie daremna.
Ogromna szkoda, że zginął. Dołączam się do kondolencji.
Ale trzeba o tym dyskutować (oczywiście z szacunkiem dla tej tragedii i dla siebie nawzajem), jeśli ktoś w przyszłości może na tym zyskać. Myślę, że Jacek by tego chciał...
snoopy
snoopy

Komentarzy: 3
#35 | 2009-05-11, o 22:25
Kondolencje dla Rodziny i przyjaciół Śp.Jacka.Wielka szkoda,ze taki fajny człowiek musiał tak młodo odejść.
PamelCia1994LBK
PamelCia1994LBK

Komentarzy: 2
#36 | 2009-05-12, o 14:38
(*)(*)(*)
Niech Mu ziemia lekką będzie;(
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
(...a światłość Wiekuista Niechaj mu świeci...)
(*)(*)(*)



Dajcie spokój i nie wymyślajcie sobie czegoś o czym nie Macie pojęcia....
Chłopak był spokojny i sympatyczny a wy tu gadacie.....
Tylko szkoda młodego chłopaka ciekawe co by było gdyby to
ktoś od was z rodziny zmarł (też byście tak piepszyli???)......
Wy wogóle nie macie serca.....


Pameiętamy o Tobie Jacku.....
Na zawsze w SERCACH naszych i naszych BLISKICH.....
Mateusz
Mateusz

Komentarzy: 460
#37 | 2009-05-12, o 16:24
My nie mamy serca, bo To My działamy przy tego typu zdarzeniach i musimy wykonywać swoją pracę w 110%. Nie możemy się przywiązywać emocjonalnie, a każda dyskusja po tragedii, akcji gaśniczej jest wskazana. A pojęcie Mamy spore.
mikaa90
mikaa90

Komentarzy: 1
#38 | 2009-05-12, o 17:18
Wyrazy wspolczucia dla rodziny oraz osob bedacych swiadkami wydarzenia. [*]
KoCuRu
KoCuRu

Komentarzy: 1
#39 | 2009-05-12, o 18:45
mój chłopak widział całe zdarzenie.. od momentu gdy go św.pamięci Jacek go wyprzedzał do momentu gdy "zatrzymał" się na słupie... i powiem szczerze nie żal mi, bo zginął na własne życzenie a z tego co mi chłopak mówił to koleś pruł ostro... na odcinku, który świetnie znał. Żal mi rodziny i bliskich bo oni to muszą teraz przeżywać tragedię...
sekretarka
sekretarka

Komentarzy: 26
#40 | 2009-05-13, o 9:47
zgadzam sie z KoCuRu w 100%
moniastella
moniastella

Komentarzy: 3
#41 | 2009-05-13, o 10:35
no wszyscy to przezywamy i nikt sie z tym nie moze pogodzic...;(
anettka70
anettka70

Komentarzy: 1
#42 | 2009-05-14, o 15:13
Polska mentalność- wszyscy są winni tylko nie ja. Niedostosowanie prędkości do sytuacji na drodze to wina przede wszystkim kierowcy. Wiem,że nie mówi się źle o zmarłych, ale najpierw trzeba uświadomić sobie swoją winę, a potem obwiniać zły stan dróg czy służby medyczne. Nie róbcie tego bo tym samym dajecie usprawiedliwienie następnym kierowcom, dla których najważniejsza jest brawura. Kondolencje dla rodziny
John
John

Komentarzy: 1
#43 | 2009-05-15, o 17:47
"anettka70"-Ma niestety racje,ale tak jest!!!Wyrazy Głębokiego Współczucia dla Rodziny Zmarłego.
Pozdrawiam
czarna
czarna

Komentarzy: 2
#44 | 2009-05-15, o 20:28
moim zdaniem jezeki nie zna sie pretkosci to sie za motor nie łapi przykro ze to sie tak slonczylo ze taki młody chłopak sie zabił ale inni motocyklisci powinni brac to na powaznie ze z pretkoscia sie nie igra
wujex
wujex

Komentarzy: 14
#45 | 2009-06-19, o 11:20
zabronić sprzedaży ścigaczy w Polsce i bedzie problem z głowy.bo mamy jedno wielkie dziursko i kupe durnowatych fotoradarow a nie normalne drogi jak na zachodzie.
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#46 | 2009-06-19, o 14:14
Wybacz, ale to pomysł z gatunku "wytnijmy wszystkie drzewa!". Gdyby ludzie byli rozsądniejsi, to żadnych restrykcji nie trzeba by nakładać...
putaalamierda
putaalamierda

Komentarzy: 6
#47 | 2009-08-10, o 18:46
następny przykład DEBILA!!!nic dodać nic ująć.
19MateuS94
19MateuS94

Komentarzy: 22
#48 | 2009-09-05, o 20:21
Ej ty putaalamierda wez sie uspokoj chyba ze ty jestes Debilem . Jacek Debilem niejest ani niebyl noobku jak go nieznasz ani nieznales to po co onim tak sadzisz zal mi cie... wogole szacuneczek dla motocyklistow mam 15 lat i fascynuje sie kotorami i jak bd mial 18 lat sobie kupie i co tez powiesz ze jestem debilem ? jak tak to sie grubo mylisz
putaalamierda
putaalamierda

Komentarzy: 6
2009-09-05, o 20:51
Komentarz unieważniony przez MAcroManiak (wydawca).
strazak-sam
strazak-sam

Komentarzy: 32
#49 | 2009-09-05, o 21:14
Buractwo. Czym ta ofiara jest lepsze od innych. Dlaczego pod każdym newsem z trupami nie ma zapisu

"Zespół Polskiego Serwisu Pożarniczego składa szczere kondolencje rodzinie i bliskim zmarłego."
tomasz.pluta
tomasz.pluta

Komentarzy: 83
2009-09-05, o 21:43
Komentarz unieważniony przez Mateusz.
putaalamierda
putaalamierda

Komentarzy: 6
2009-09-06, o 20:00
Komentarz unieważniony przez MAcroManiak (wydawca).
putaalamierda
putaalamierda

Komentarzy: 6
2009-09-06, o 22:37
Komentarz unieważniony przez MAcroManiak (wydawca).
Mateusz
Mateusz

Komentarzy: 460
#50 | 2009-09-06, o 22:50
Proponuje cofnąć się do szkolenia podstawowego ...
putaalamierda
putaalamierda

Komentarzy: 6
2009-09-07, o 20:07
Komentarz unieważniony przez Mateusz.
KILER
KILER

Komentarzy: 7
#51 | 2010-03-19, o 2:05
;( [*] [*] [*] [*] [*] Popatrz w lusterka Motocykliści są Wszędzie Wyrazy współczucia [*] [*] ;( ;(
a co do wypowiedzi KoCuRu CO Twój chłopak niemógł nic zrobić żeby zapobieć wypadkowi ???

Aby dodać komentarz, musisz sie zalogować. Nie masz konta? Rejestracja

W serwisie jest 14 użytkowników: 0 zarejestrowanych i 14 gości.
Ostatnio najwięcej użytkowników online (172) było wczoraj o 16:25
Nasz świeżak: Kymys998.