Remiza.com.pl / Nasze działy / Aktualności / Domaradz: Tragedia na krajowej szóstce

Domaradz: Tragedia na krajowej szóstce

2009-06-11, o 11:46 - Mateusz, czytany 7190 razy.

Domaradz: Tragedia na krajowej szóstce

Dzisiaj w nocy w miejscowości Domaradz (Pomorskie, powiat Słupski) doszło do tragicznego w skutkach wypadku drogowego, rozpędzony samochód osobowy marki BMW z impetem uderzył w drzewo - niestety, pięć osób podróżujące w pojeździe zginęło na miejscu.

W chwili obecnej znane są personalia 18-latka i 21-latka spod Słupska. Policjanci prowadzą czynności identyfikacyjne pozostałych osób oraz ustalają okoliczności i przyczyny tego tragicznego wypadku. Więcej informacji wkrótce.

Foto: Policja Słupsk

GEOlokalizator
Przełącz w tryb
GEOlokalizatora
Domaradz: Tragedia na krajowej szóstce
Domaradz: Tragedia na krajowej szóstce
Domaradz: Tragedia na krajowej szóstce
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
#1 | 2009-06-11, o 15:28
Wyrazy współczucia dla rodziców,że takich idiotów spłodzili..na szczęście sami się wyeliminowali i dzięki Bogu nie zabijając nikogo postronnego
katarinnna
katarinnna

Komentarzy: 97
#2 | 2009-06-11, o 15:33
Wyrazy współczucia dla rodzin ofiar....[*][*][*][*][*]
Kolejny wypadek, kolejna piątka młodych ludzi...
Ile jeszcze....Straszne...:( :( :(
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#3 | 2009-06-11, o 16:36
Zegar śmierci nigdy się nie zatrzymuje...
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#4 | 2009-06-11, o 16:44
"Wyrazy współczucia dla rodziców,że takich idiotów spłodzili..na szczęście sami się wyeliminowali i dzięki Bogu nie zabijając nikogo postronnego"
bdkacz, żal mi ogromnie, że wciąż pojawiają się na Remizie takie komentarze. Możemy dyskutować, gdybać nad przyczyną wypadku i ewentualnych winnych. Ale teksty typu "dobrze się stało" i "dobór naturalny" przynoszą tylko szkodę. Nie świadczą dobrze o osobie, która takie słowa wypowiada. Wywołują niepotrzebne emocje i burzliwe (ale do niczego nie prowadzące) spory. Żal...
neo
neo

Komentarzy: 1
#5 | 2009-06-11, o 17:11
Mój tata był naocznym swiadkem tego wypadku(tragedii) wzywał służby ratownicze! Widok makabryczny !!! Wyrazy współczucia dla rodziców
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
#6 | 2009-06-11, o 17:17
@tyminho

Jedno pytanie : chciałbyś stać przy tym drzewie w momencie jak oni by na nie jechali ? Wybacz,ale tacy ludzie jak oni nie mają wyobraźni, myślą,że każdy na takie drzewo może wpaść tylko nie oni,są nieśmiertelni itd a natura jest jednak sprawiedliwa i udowodniła, że oni też mogą zginąć...

A przyczyna wypadku jest wiadoma : banda młodych gówniarzy, pewnie pijanych i/lub naćpanych zapier..la ze 120 albo i więcej i w pewnym momencie brutalnie przekonują się,że "miszczami" kierownicy to oni nie są, tracą panowanie i łub w drzewo....

A to,że samochód pękł świadczy tylko o tym,że :

a) zapier..li jak idioci
b) samochód był składany z kilku innych
c) odp a) i b) łącznie są prawidłowe
strazgda
strazgda

Komentarzy: 88
#7 | 2009-06-11, o 18:01
bdkacz - dobrze prawisz. I powiem jeszcze tak, za głupotę trzeba płacić.
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#8 | 2009-06-11, o 18:32
bdkacz, odpowiedź na Twoje pytanie jest oczywista. Oczywiście, że nie chciałbym tam stać. I jestem zdania, że brawurę i głupotę na drogach trzeba bezwzględnie tępić. Ale szanujmy ludzi jako ludzi. Są określenia, które lepiej oddają Twoje, moje i Andrzeja poglądy, niż przekleństwa i obraźliwe sformułowania...
katarinnna
katarinnna

Komentarzy: 97
#9 | 2009-06-11, o 22:17
I się zaczyna....To i ja się wypowiem....
Być może samochód był składany, na pewno nie przestrzegali przepisów, ale ja nigdzie nie przeczytałam, że młodzi ludzie (w słowniku Pana bdkacz idioci, gówniarze) byli pod wpływem alkoholu lub narkotyków...Na jakiej podstawie to człowieku stwierdzasz??? Nadmierna prędkość nie zawsze musi się równać że ktoś był pod wpływem....Tyminho zgadzam się z Tobą, tu co niektórzy nie potrafią uszanować ludzi którzy za Swoją brawurę zapłacili już najwyższą cenę...Zawsze znajdzie się taki "bdkacz" i wymiesza ich z błotem...
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
#10 | 2009-06-11, o 22:23
@katarinnna

Otóż tak : dzisiaj (czwartek) był wolny, więc z dużym prawdopodobieństwem ci młodzi ludzie wracali z jakiejś dyskoteki itp a nie wmówisz mi, że na dyskotece to wszyscy się ładnie bawią bez alkoholu itd a następnie grzecznie wracają 50km/h ostrożnie do domów :)
wujex
wujex

Komentarzy: 14
#11 | 2009-06-11, o 22:25
stary grat z tylnym napedem pospawany z 4, a kasy na opony zabraklo+ kilku mlodych napalonych do szybkiej jazdy = tykajaca bomba ktora predzej czy pozniej eksploduje-jak widac tu eksplodowala.....
katarinnna
katarinnna

Komentarzy: 97
#12 | 2009-06-11, o 22:28
Ja nie twierdze, ze oni grzecznie wracali ale co Ty ich przyzwoitką byłeś??? Że wiesz kto co pił, co brał???
Po prostu im się też chyba należy troszkę szacunku???
A jeśli nie im to Twój pierwszy komentarz mówi wszystko jaki Ty masz poziom człowieku...Obrażasz ich rodziców a co oni są temu winni??? Mieli ich w domu uwiązać??? Zastanów się!!!
Żal jak czytam wypowiedzi takich ludzi jak Ty (bdkacz)!!!
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
#13 | 2009-06-11, o 22:31
Ja nie obrażam ich rodziców tylko im współczuje,że nie poradzili sobie z wychowaniem swoich dzieci, a błędy wychowawcze zakończyły się tak a nie inaczej...
katarinnna
katarinnna

Komentarzy: 97
#14 | 2009-06-11, o 22:36
"Wyrazy współczucia dla rodziców,że takich idiotów spłodzili"
Twoim zdaniem to nie jest obraźliwe??? Bo moim jest i to bardzo...przeżyłam taki wypadek [Cewice] i wiem jak to boli gdy społeczeństwo nie potrafi zebrać się na odrobinę współczucia:(
Tylko się mądrzą jakby wiedzieli co się stało i jakie były tego przyczyny...A zastanowiłeś się co czują rodziny, przyjaciele czytając te Twoje brednie???
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
2009-06-11, o 22:42
Komentarz unieważniony przez autora.
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
#15 | 2009-06-11, o 22:46
Droga katarinnna współczucie się we mnie rodzi jeśli tacy jak oni zabijają niechcący Bogu ducha winnych ludzi (np gdyby na drodze do tego drzewa akurat szedł jakiś człowiek albo zamiast w drzewo zderzyli się czołowo z samochodem, którym jechała sobie spokojnie całą rodzina na długi weekend i ktoś z tej rodziny by zginął). Jeżeli ludzie bez wyobraźni się na własne życzenie zabijają to wybacz,ale zamiast współczucia czuję ulgę,że przynajmniej oni nikogo już nie zabiją .

Co do ""Wyrazy współczucia dla rodziców,że takich idiotów spłodzili"" - współczuje rodzicom bo chcieli zapewne mieć mądre, rozsądne dzieci a wyszło to co wyszło i teraz oni cierpią przez głupotę własnych dzieci


Przecież ten wypadek jest bardzo podobny do tego opisanego w newsie "Makabryczny wypadek na wylocie z Kalisza." z 6 czerwca...też młody kierowca, młodzi pasażerowie, powrót z imprezy...
kierowcaona
kierowcaona

Komentarzy: 7
#16 | 2009-06-11, o 22:56
zgineli napewno z własnej glupoty - ale nie nam to osadzac i krytykowac poniesli wystarczajaca kare i niech to bedzie chwila zadumy dla nas zyjących czy warto az nadto wciskac pedal gazu?? bo nigdy nie wiadomo co nam uderzy do głowy- oby nie!!!
niech im ziemia lekka bedzie , szczere kondolencje dla rodziny
kuzyn1987
kuzyn1987

Komentarzy: 47
#17 | 2009-06-11, o 23:00
Tragedia niesamowita! 5 osób nie żyje!
nie mówmy o tym, że wszystkie 5 osób piło itd.
za kierownicą siedziała jedna osoba, nawet jeśli wracali z imprezy i byli pod wpływem alkoholu to i tak kierowca nie powinien doprowadzić do wypadku.
Nie chcę nikogo obwiniać!!! ale osobiście uważam, że w obliczu takiej tragedii gdzie ginie 4 pasażerów (ze strony psychiki i odpowiedzialności) lepsze dla kierowcy jest, że nie przeżył wypadku i nie będzie do końca życia miał swoich znajomych na sumieniu.
Najszczersze kondolencje dla rodzin i znajomych!!!
katarinnna
katarinnna

Komentarzy: 97
#18 | 2009-06-11, o 23:05
Do naszego z Cewic też. I co z tego wynika???
Że ludzie którzy giną w wypadku nie mają prawa do szacunku???
Nie zrzucam teraz winę na kierowcę, ale oceniasz wszystkich a to chyba jedna osoba siedzi za kierownicą nie pięć nie???
A Ty jedziesz po wszystkich...Skończę tą dyskusję słowami...."wyrazy współczucia dla rodzin ofiar...,ale również i dla Twoich"
[*][*][*][*][*]
bdkacz
bdkacz

Komentarzy: 6
#19 | 2009-06-11, o 23:11
@katarinnna

Widzisz raczej jest mało prawdopodobne,że kierowca "wariat" a reszta pasażerów to sam rozsądek i akurat nie mieli innego wyjścia i z nim wracali. Pewnie jeden wart drugiego i który z nich by nie prowadził to poziom tej jazdy byłby podobny. Poza tym w życiu bym nie wsiadł do samochodu z kimś kto w ten sposób jeździ..bo skoro się znali to nie pierwszy raz z nim jechali...podejrzewam,że każdy z nich reprezentował równie wysoki poziom intelektu i wyobraźni co prowadzący.
Boski_Apollo
Boski_Apollo

Komentarzy: 29
#20 | 2009-06-12, o 8:50
Prawdziwi ratownicy nie komentują ludzkiej tragedii, szkoda mi was. Dzisiaj zgina następni bo takie jest życie.
PS Porta zablokuj te komentarze bo to żenada. Sami fachowcy??
Mateusz
Mateusz

Komentarzy: 460
#21 | 2009-06-12, o 9:01
Sebek, nie mogę blokować możliwości wypowiadania się - nie ponoszę za to odpowiedzialności, choć będę musiał wziąć to pod uwagę - taką opcję.
Jozef2204
Jozef2204

Komentarzy: 6
#22 | 2009-06-12, o 12:02
Niestety ale częśc tego komentarza odnośnie gówniarskiego zachowania to prawda,w mojej okolicy w ciagu 3tygodni 5bmw pojechało na złom,na szczeście nikt nie zginął ale młodzi ludzie nie myslą często jak się auto zachowa na drodze a potem jest tak jak na zdjęciu,kondolencje dla rodzin zabitych a co do kierujacego,po prostu nadszedł jego dzień
strazgda
strazgda

Komentarzy: 88
#23 | 2009-06-13, o 0:01
Odniosę się do wypadku z Cewic, ktoś tam krzyczał "usunąć drzewa z drogi" - a to nic innego jak usprawiedliwianie głupoty młodzieńczej po dyskotece i składanym autkiem z Dojczlandu. A ja się pytam gdzie dalsze informacje?? To ja dopiszę, wypadek miał miejsce ok. 1:15 usuwanie skutków trwało do 5:13, uczestnicy mieli od 16 do 21 lat.

Moje stanowisko większość zna co do tego typu wypadku. Tylko nie rozumiem innych jak można współczuć głupocie? Pytam się jak.
Mateusz
Mateusz

Komentarzy: 460
#24 | 2009-06-13, o 0:15
Jak? Normalnie - człowiek jest najgłupszą istotą na tej Ziemi, zazdrość, nienawiść i inne, nawet te dobre stwarzają chwile, które robimy pod wpływem Chwili. Ile Ty sobie rzeczy zarzucasz "ale ja byłem wtedy głupi?", prawda jest taka, że nikt nie jest święty i różne sytuacje nam się przydarzają. Więc współczuj im i módl się jeśli wierzysz za ich dusze oraz wszystkich obecnych - aby jak najmniej razy ponieść się ludzkim, głupim instynktom.
katarinnna
katarinnna

Komentarzy: 97
#25 | 2009-06-13, o 8:16
No właśnie Mateusz ma racje...
Jak dobrze odczytałam jego słowa, to można je przełożyć na cytat..."Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień"...
gerard89
gerard89

Komentarzy: 17
#26 | 2009-06-15, o 11:44
no dajcie spokuj znowu ktoś zginoł w samochodach powinne być montowane seryjnie odcięce zapłonu tylko do prędkości140km i rodzice powinni się bardzej przyglądać swoim pociechom a radary stać co 5km
maszka
maszka

Komentarzy: 2
#27 | 2009-06-15, o 17:00
Nie pisałam nigdy ale teraz już nie mogę wytrzymać!!Ręce i szczęka opada jka czytam te złośliwe komentarze!Zginęły dzieci ,tragedia dla rodziców a wy....Szkoda słów.Winicie rodziców?? Za co?? Za to,że teraz płaczą?? Ze powierzyli swoje nieletnie dzieci pod opiekę nieodpowiedzialnemu kierowcy?? A może to wina auta? A może zwierzę wyskoczyło a może jeszcze co innego?Co mogli ci co siedzieli z tyłu??Ja również jestem przerażona tym wypadkiem bo zginęło tyle młodych istnień,całe życie było przed nimi.Ale nie można tak odrazu wszystkich jedną miarką mierzyć.Zawinił ten co prowadził,nieważne czy trzeżwy czy pijany.Jechał zbyt szybko i szafował życiem pozostałych osób.Ktoś kto siada za kierownice smochodu bierze w ręce życie pasażerów.I owszem zdarzają się czasem nieszczęśliwe wypadki niezależne od prowadzącego i na to już nie ma siły.Ale żeby odrazu takie brednie wypisywać,tak oskarżać ,wyzywać rodziców?!Lepiej pochylcie głowy i zapłaczcie nad tragedią matki i ojca ,którzy będą do grobu składać ciała ich najdroższych dzieci.I obyście nigdy nie musieli być w ich sytuacji.A pamiętajcie,że życie jest okrutne i nikt z nas nie wie co go jeszcze spotka....Współczucia dla rodzin ....
Makaron
Makaron

Komentarzy: 78
#28 | 2009-06-15, o 20:48
@ strazgda
Mam jedno pytanie, udajesz barana czy Ci za to płacą? Oceniasz wszystkich jak jakaś wyrocznia, a jestem ciekaw czy posiadasz prawo jazdy.....
Sorki za taki jezyk ale juz nie moge czytać tego typu komentarzy bez zadnej reakcji... Na Twoim avatarze widac ze chyba jestes strażakiem... Tym bardziej nie rozumiem tego co piszesz. Wydaje mi się że każdy strażak - ratownik ubolewa nad śmiercią poszkodowanych, a nie sądzi z jakiego powodu ktoś zginął..... Strażak jest od ratowania, a prokurator od oskarżania!!! Pozdrowienia dla wszystkich strażaków i ratowników!!!
gerard89
gerard89

Komentarzy: 17
#29 | 2009-06-16, o 9:34
to jest kturyś wypadek po dyskotece czasy są takie że mamy dostęp do szybkich samochodów macie racje ten co prowadził ponosi wine ale.jest jedno ale,jest tesz siła grupy,która podnosiciśnienie w aucie i bardzo jest ciekawa jak auto szybko jedze,co kierowca potrafimłodość robi swoje.kierowcy są zbyt młodzi iniezbyt doświadczeni.poniewasz nie są dostosować warunków jazdy do pogody,do nawieszchni i do wielu innyh czynników.te cehy należy poruszać jusz w domah i uczulać od maleńkości.a rodzinom no cusz wspułczuć
tyminho
tyminho

Komentarzy: 279
#30 | 2009-06-16, o 10:18
Cały czas tylko te emocje. Więc postaram się najrozsądniej jak tylko potrafię:
Nie ma winnych, dopóki nie zakończy się postępowanie wyjaśniające przyczyny i przebieg zdarzenia. Zgonie z polskim prawem domniemywa się niewinność, jeśli wina nie została udowodniona. Możemy sobie gdybać, ale bez oceniania kogokolwiek, dopóki nie zostają wyjaśnione wszelkie wątpliwości.

Jeśli już, to analizujmy samo zdarzenie. Nie uderzajcie od razu w konkretne osoby, bo następnym krokiem jest już tylko ujawnianie nazwisk.
Po co nam to... Lepiej pochylić się nad zdarzeniem. Pozwolić rodzinom w spokoju opłakiwać swoich bliskich. I wyciągnąć wnioski z prawdopodobnych przyczyn - wyciągnąć wnioski dla siebie: Jak ja bym się zachował? A jak powinienem się zachować?
Nie oceniajmy ludzi, bo i nas będą oceniać - nie zawsze sprawiedliwie...
maszka
maszka

Komentarzy: 2
#31 | 2009-06-16, o 14:26
To najprawdziwsza prawda,tyminho. Nawet sądy się czasem mylą przy wydawaniu wyroków. A tu większość tylko opluwać potrafi .I masz rację -z takich tragicznych zdarzeń powinniśmy tylko wyciągać wnioski dla siebie a nie oskarżać.
gerard89
gerard89

Komentarzy: 17
#32 | 2009-06-18, o 8:54
jest to najrozsądniejszy komentaż do całego zdażenia niechodzi tu o tę piątke lecz o następnych młodzian wszyscy powinniśmy się zastanowić co zrobić aby uhronić przed takim zdażeniem jak timinho pisze niesądzmy bo i nas sądzić będą pozdrawiam
Frodo
Frodo

Komentarzy: 44
#33 | 2009-06-18, o 11:25
Bardzo ładnie napisał Tyminho. Szacunek Ci za to! Zacytuje słowa Maszki : " Zawinił ten co prowadził,nieważne czy trzeżwy czy pijany.Jechał zbyt szybko i szafował życiem pozostałych osób.Ktoś kto siada za kierownice smochodu bierze w ręce życie pasażerów. " Tak właśnie jest, więc każdy kierowca gdy jedzie chociaż z jednym pasażerem musi sobie zdawać sprawe z tego jaką odpowiedzialność bierze na swoje barki. Współczucia rodzinom i znajomym tych młodych ofiar! [*]

Aby dodać komentarz, musisz sie zalogować. Nie masz konta? Rejestracja

W serwisie jest 14 użytkowników: 0 zarejestrowanych i 14 gości.
Ostatnio najwięcej użytkowników online (172) było wczoraj o 16:25
Nasz świeżak: Kymys998.